FIRST SHOPLOG | LAKE SIDE, H&M, RIVER ISLAND & KLEIN BERLIJN

Sinds ik mijn kledingkast een paar weken geleden een ‘schoonmaak beurt’ heb gegeven en veel kleding heb weggegooid, kwam er veel ruimte vrij voor nieuwe kleding. (Yeeaah!!) In dit bericht laat ik mijn nieuwe aankopen zien van deze maand. Ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden!

OUTFITS

20150927_162844

Op deze foto heb ik een nieuwe spijkerjack gekocht op de Grote Markt in Groningen tijdens het mode evenement ‘KLEIN BERLIJN’. Ik zag het hangen tussen tientallen kledingrekken op de markt en de stof was kwalitatief goed, niet verkleurd en het was de goede maat! Ik combineer het jack met een t-shirt van SelestClothing, een high-waist broek broek van H&M, marble boots van H&M en een choker (óók) van H&M. ^^

20150927_164137

In deze outfit laat ik mijn nieuwe coltrui zien die ik bij Lake Side heb gekocht en de spijkerbroek van River Island. Ik heb voor de coltrui daarbij het leren ceintuurtje gekocht (ook van Lake Side), omdat het mooi accentueert met de petrol kleur van de trui. Dit is de eerste coltrui die ik in mijn kledingkast heb liggen en ik vind het een mooie en een fijne trui: het is een warme en een niet kriebelende, jeukende trui! Bij deze outfit heb ik de schoenen van H&M aan. Deze schoenen voor de koude winter dagen zijn eigenlijk te koud daarvoor, maar deze outfit is ook goed te combineren met enkellaarzen.

20150927_164852

Als laatste laat ik mijn nieuwe vest van Lake Side showen in combinatie van de nieuwe spijkerbroek van River Island, de lange t-shirt van de Bershka en de schoenen, choker en de hoed van H&M. Dit vest is echt heel fijn om te dragen tijdens de koude herfst en winter dagen. En wanneer het een dag niet al te koud is, dan is dit ook een mooi kledingstuk om te dragen als een ‘jas’. Dit kan ik ook dragen in combinatie met een (col-)trui en enkellaarzen.

ACCESSOIRES

20150927_165856

Je zag het al voorbij komen in de outfits die ik zojuist showde en nu show ik het van dichtbij: de choker van H&M! Deze musthave uit de jaren 90 is na jaren weer verkrijgbaar in kleding en accessoire winkels en ik vind het echt een leuk accessoire bij een ‘sturdy’ outfit in combinatie van een leren- of een spijkerjack en enkelboots.

20150927_170024

En dan heb ik nog een ‘old skool’ accessoire gekocht: deze rugtas van de H&M! Ik zag dit model overal in de winkels hangen en mensen over straat lopen en ik ben er helemaal weg van. Ik vind het een leuke tas om mee te nemen naar school. Voor het geval als ik dan een kort dagje heb en niet zo veel spullen hoef mee te nemen. Daarnaast is het ook geschikt om het te dragen tijdens een dagje uit!

20150927_165827

En als laatste heb ik dit oorknopjes setje van H&M gekocht. Het zijn 12 paar oorknopjes in 4 verschillende kleuren en 3 verschillende groottes. Deze oorbellen kan ik bij ieder kleding setje dragen en qua kleuren heb ik ruim de keuze van bij welke outfit het past. Tot nu toe draag ik vaak de aller kleinste, zwarte oorknopjes. 🙂

En dit was mijn eerste shoplog! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en ik benieuwd naar jullie reacties! Xx

3 gedachtes over “FIRST SHOPLOG | LAKE SIDE, H&M, RIVER ISLAND & KLEIN BERLIJN

Plaats een reactie